Datalan

FinVision: Premeňte zákazníkov na svojich fanúšikov

24.04.2018

Ako vďaka technológiám spravíte z vašich zákazníkov svojich fanúšikov?

Tech-club FinVision 2018 je 1. ročník špecializovaného odborného klubu, určeného pre firmy z finančného a telekomunikačného sektora, ale aj pre spoločnosti a inštitúcie, ktoré komunikujú s množstvom zákazníkov a chcú zvýšiť ich spokojnosť. Konal sa 24. apríla v Bratislave a unikátne know-how a skúsenosti odborníkov z DATALANu v kombinácii s jasnými zákazníckymi potrebami namixovali zaujímavý up-to-date content. Kompletnú agendu nájdete na www.finvision.sk



Práve o update v roku 2018 ide.
Vaši zákazníci sa zmenili. Nová generácia prekvapuje svojimi očakávaniami a požiadavkami. Ich životný štýl a spotrebiteľské správanie prináša na firmy nové nároky a uspokojiť ich sa stáva veľkou výzvou. Updatnúť sa preto musíte aj vy. Pomôcť vám môžu smart nástroje a technologické novinky, zjednodušujúce každodennú prácu.

Zoznámiť ste sa s nimi mohli práve na podujatí FinVision 2018. Pozvanie prijali desiatky našich zákazníkov, zástupcovia spoločností ako Orange, Telekom, VÚB, OTP Banka, Poštová banka, mBank, PSS, Generali, Wüstenrot, NBS, ale aj SPP, SE, SOZA, či Slovenské liečebné kúpele.

Na účastníkov čakali najnovšie trendy a technológie, ktoré dokážu pracovať pre aj za nich, a premeniť prácu na zábavu. Hostí vďaka praktickým a zrozumiteľným prezentáciám aj živým ukážkam prekvapilo, o koľko môže byť ich práca vďaka moderným nástrojom, dostupným aj v slovenskej praxi, jednoduchšia a efektívnejšia. A ich zákazníkov môže už v blízkej budúcnosti príjemne prekvapiť, keď im vďaka novým IT riešeniam začnú poskytovať kvalitnejšie, personalizované a relevantné služby, či informácie.

Podujatie prinieslo tak nápady a vízie, ako aj reálne príklady toho, čo (ne)funguje, skúsenosti našich technologických odborníkov, inšpiráciu z praxe a našich realizovaných projektov, a tiež priestor na face2face debaty.
Program FinVision 2018 bol špeciálne naprogramovaný na základe reálnych priorít a potrieb našich zákazníkov z finance & telco sektora. Prezentované témy a riešenia predstavujú náskok a jasnú konkurenčnú výhodu v rýchlo sa meniacom prostredí.

Hlavnou témou bol CUSTOMER ENGAGEMENT: Moderný zákazník očakáva moderné služby - ste pripravení a schopní mu ich poskytnúť? Diskutovalo sa aj o dôležitej téme – bezpečnosti. Špeciálne v digitálnej ére by totiž mala byť bezpečnosť na prvom mieste - a v každom detaile. A priestor a čas sme venovali aj dátam. O dátach sa neustále hovorí, dáta sú nami aj okolo nás neustále generované – čo však s nimi? Pozreli sme sa na vec pohľadom vašich zákazníkov, ktorí potrebujú informácie relevantné, užitočné, pričom rýchlosť a dostupnosť je samozrejmosť, a pridaná hodnota bude vaše plus.

DATALAN patrí medzi lídrov slovenského IT trhu už 28 rokov, no každoročne prináša okrem stabilných výkonov v desiatkach projektov aj inovatívne myšlienky, ktoré sa snažíme oživiť vo vašej praxi. Tech-club FinVision odštartoval nový formát, ktorý vám chce posúvať dobre namiešanú kombináciu vízií a nápadov, svetového know-how, dlhoročných skúseností a schopnosti prenášať novinky do života. Aj vďaka takýmto stretnutiam môžeme spoločne sektor finance & telco posunúť vpred.

Viac info - prezentácie, program, výsledky prieskumu aj fotogalériu - nájdete na www.finvision.sk

 

Kontakt pre viac informácií a spoluprácu

Ivana Dorozló

Marketing Director
DATALAN, a. s.
+421 917 127 775

Chcete sa o našich riešeniach dozvedieť viac? Dohodnite si stretnutie s našimi odborníkmi.