Chatbot k vašim službám: Komunikujte rýchlejšie a nonstop

Zoznámte sa s Chatbotom z našej dielne – online nástrojom, ktorý posunie vaše služby na vyššiu úroveň. Automatizovaný konverzačný nástroj s umelou inteligenciou, ktorý komunikuje s človekom v ľudskej reči využíva najmodernejšie technológie, vďaka ktorým je jeho vybudovanie pre vaše špecifické potreby jednoduché a rýchle.

Chatbot v slovenskej verzii je určený pre všetky inštitúcie, ktoré poskytujú služby zákazníkom – zjednoduší, sprehľadní aj spríjemní komunikáciu s vašimi zákazníkmi vďaka tomu, že je rýchly, stále dostupný a komunikuje tak, ako je to pre dnešnú generáciu zákazníkov samozrejmosťou – online kdekoľvek a odkiaľkoľvek.

chatbot
Čo vám Chatbot ponúka?
Možnosti využitia:

Prečo Chatbot DATALAN?

Jazyky: náš chatbot má jedinečné znalosti slovenského a českého jazyka, poradí si aj s angličtinou ci ruštinou a dokáže sa naučiť až 16
ďalších jazykov v priebehu niekoľkých týždňov
Naďalej sa vyvíjajúci: všetka naša technológia je postavená na internom know-how, čo znamená, že ju môžeme prispôsobiť vašim
potrebám
Flexibilný: môže byt spustený na vašej infraštruktúre alebo v cloude
Maximálne bezpečný: využíva certifikované bezpečnostné protokoly a dokáže komunikáciu šifrovať a je zároveň v súlade s nariadením GDPR
Omni-channel: prispôsobí sa kanálom, ktoré používajú vaši zákazníci.

Môže sa integrovať s takmer ľubovoľnými kanálmi vrátane:

  • Váš web alebo aplikácia
  • Skype
  • Skype for Business
  • Facebook Messenger
  • Slack
  • SMS
  • E-mail a iné
SPÔSOB RIEŠENIA

Vyvinutý špecificky na slovenské podmienky, t. j. je "naučený" komunikovať s diakritikou ci skloňovaním a vďaka ľudskej interakcii dokáže zlepšovať svoje konverzačné schopnosti.
Funguje on-premise ako aj na cloude podporovaný najaktuálnejším deep learning-om. Je predpripravený na GDPR. Chatbot podporuje REST API pre front-end a back-end komunikáciu.

SPÔSOB RIEŠENIA

Chatbota môžete využiť na hlasovú a textovú komunikáciu so svojimi zákazníkmi 24 hodín denne. Táto technológia umožňuje zákazníkom vyriešiť ich potreby bez toho, aby sa rozprávali s živým personálom, a tak šetria spoločnosti významný čas a peniaze.

PRÍNOSY

Efektívny chatbot dokáže odpovedať na väčšinu žiadostí vašich zákazníkov a vám tak ušetrí čas a peniaze.
Môže vám pomôcť:
• Získať zákazníkov
• Vykonať transakcie
• Zvládnuť najvyťaženejšie hodiny
• Poskytnúť zákazníkom podporu až 24 hodín denne
• Automatizovať komplexné interné a externé procesy

Máte záujem o viac informácií?