Riešenie na akýkoľvek problém s PC, tlačiarňou či smart zariadením

V DATALANe nás práca s modernými technológiami baví a naši experti sa IT technológiám venujú naplno už 30 rokov. Tak ako vieme zabezpečiť dodávku robustných a dlho vyvíjaných projektov pre firemných zákazníkov, vieme pomôcť aj s každodennými problémami pri používaní informačných technológií. Každý používateľ smart zariadení sa už stretol so situáciou, kedy zariadenie nefungovalo podľa predstáv, prípadne nefungovalo vôbec.
Má váš počítač pomalý štart, prehrieva sa, nefunguje správne, alebo tlačiareň netlačí a odmieta spolupracovať ? Práve pre riešenia týchto prípadov ponúkame profesionálny servis a odborné skúsenosti DATALAN expertov. Vieme vám pomôcť s riešením akýchkoľvek problémov s IT zariadeniami.

IKT servisne sluzby

Počas dlhoročnej praxe prešli našim certifikovaným technikom pod rukami tisícky zariadení od notebookov, tabletov, počítačov, mini počítačov, cez príručné tlačiarne, multifunkčné tlačiarne, plotre, až po zálohovacie zariadenia, serve, či externé disky.

DATALAN je autorizovaným servisným centrom pre značky:

HP Logo
logo partneri
Dell Logo
Asus Logo
Kyocera logo
Xerox logo
OKI logo
HPE Hewlett Packard Enterprise logo
IBM logo
Dell EMC Logo

Komplexný servis pre všetky typy a značky zariadení

Pre zariadenia spomínaných výrobcov poskytujeme kompletný záručný a pozáručný servis.
S využitím skúseností našich servisných technikov, vieme poskytnúť servis na akékoľvek zariadenie podľa individuálnych požiadaviek zákazníka.

Všetky servisné služby poskytujeme „On-Site“ priamo u zákazníka, alebo aj formou „Carry-In“ v niektorom z našich servisných centier.
Pre maximálny komfort zákazníka a odbremenenie od povinností prenášať zariadenie ponúkame aj možnosť zvozu a dovozu zariadenia kuriérom do servisného centra DATALAN.

Servisné balíky

Pre lepšiu orientáciu sme pre vás pripravili balíky služieb z ktorých si môžete prehľadne vybrať službu podľa vašich potrieb.

Výmena zákaznícky vymeniteľných komponentov

Pri používaní počítačov a technológii môžu nastať situácie, kedy je potrebné vymeniť, upgradovať niektorý z komponentov zariadenia. Výrobcovia IT zariadení pri jednoduchých zásahoch, kde nie je potrebné špeciálne náradie, dávajú zákazníkovi možnosť vymeniť si niektoré diely svojpomocne. Ide o úkony, ktoré by mal zvládnuť bežný používateľ s využitím dostupného náradia. Sú to ľahko prístupné a jednoducho vymeniteľné diely, ako: batéria, pevný disk, pamäť RAM, sieťový modul či zdroj napájania.
V mnohých prípadoch však zákazníci nemajú odvahu pustiť sa do rozoberania a výmeny komponentov svojpomocne a zvolia si radšej odbornú pomoc skúseného servisného technika. Práve tu prinášame našu odbornosť a vieme vám pomôcť s výmenou dielov vášho zariadenia.

Čistenie zariadení – Profylaxia

Prach a nečistoty, ktoré sa dostanú do útrob zariadenia pri jeho prevádzke sú častou príčinou porúch a nefunkčnosti zariadení. Nahromadený nános nečistôt na komponentoch a chladičoch spôsobuje prehrievanie, zníženie výkonu, hlučnosť a pri dlhodobom zanedbávaní môže dôjsť k vážnejším poruchám zariadenia.
Pravidelnou starostlivosťou a údržbou zariadení môžete minimalizovať prípadné poruchy a predĺžiť tak životnosť zariadení. Pri profylaxii servisný technik kompletne vyčistí usadený prach a nečistoty v útrobách zariadenia. Čistenie môže byť vykonané priamo u zákazníka, alebo v servisnom centre DATALAN.

Údržba „na diaľku“

Pri údržbe na diaľku nemusíte nikam chodiť, môžete si užívať starostlivosť o váš počítač z pohodlia vášho domova či pracoviska. Potrebné je len pripojenie na internet o všetko ostatné sa už postará servisný technik. Technik sa na váš počítač pripojí zo svojho pracoviska, môže tak vzdialene ovládať váš PC, tak ako keby bol fyzicky pri vašom zariadení. Technik je s vami v telefonickom spojení a vy môžete počas celej doby vidieť jeho aktivitu na obrazovke.
Pri údržbe na diaľku technik skontroluje základnú funkčnosť zariadenia, preverí operačný systém, aktualizácie, prečistí systém a optimalizuje celkový chod počítača. V prípadne zistenia potreby ďalších servisných zásahov vám navrhne vhodné riešenie a dohodne si s vami nasledujúce kroky.

Servis s vysokou prioritou

V situáciách, kedy zákazníkovi mimoriadne záleží na riešení problému v krátkom čase, sme schopní venovať riešeniu situácie maximálne kapacity našich technikov. V závislosti od náročnosti problému a požiadaviek klienta vieme ponúknuť ako doplnkovú službu dodržanie vopred stanoveného času na vyriešenie servisnej požiadavky. Môžete sa tak môže rozhodnúť pre doplnkovú službu, garantujúcu vyriešenie servisnej požiadavky v stanovenom čase:
– Vyriešenie problému do 4 hodín od nahlásenia
– Vyriešenie problému do konca pracovného dňa, kedy bola požiadavka nahlásená
– Vyriešenie servisnej požiadavky do nasledujúceho pracovného dňa

Záloha dát

Pomocou informačných technológii denne spracovávame enormné množstvo informácii a dát. Prípadná strata a poškodením dát môžu zákazníkovi spôsobiť značnú ujmu a rozsiahle škody. Najefektívnejší spôsob ochrany dôležitých dát je ich pravidelná záloha.
Servisný technik vám vie odporučiť najvhodnejší spôsoby zálohy pre vás a spoločne s vami zálohovať cenné dáta na externé médium. Rovnako ako pri servisných úkonoch, záloha môže prebehnúť vzdialene, ale aj priamo u vás.
V oblasti dlhodobej ochrany dát vám ponúknuť aj komplexné poradenstvo a nastavenie procesov automatizovaného zálohovania na pravidelnej báze.

Zapožičanie náhradného zariadenia

Úlohou technológii je pomáhať s tým, čo zákazník potrebuje, no ako schválne problémy často prichádzajú, keď ich najmenej potrebujete. Asi každý sa stretol so situáciou, kedy zariadenie vypovedá službu v tej najnevhodnejšej dobe a vy potrebujete rýchlo dokončiť naplánované pracovné úlohy. V DATALANe sa vám snažíme poskytnúť maximálnu pomoc a podporu v riešení podobných nepríjemných situácii.
Počas servisných prác na vašom zariadení vám vieme ponúknuť zapožičanie a prenájom náhradného zariadenia. Vy sa tak bez obmedzení a zbytočného stresu môžete sústrediť na pracovné povinnosti. Po oprave vášho zariadenia nám jednoducho vrátite zapožičané zariadenie o všetko ostatné sa postará náš servisný technik.

Diagnostika zariadení

Ak váš notebook, počítač, monitor, tlačiareň či iné zariadenie nefungujú podľa predstáv, možné príčiny problémov odhalí kompletná diagnostika zariadenia. Problémy s pomalým štartom, nefungujúcimi USB portmi, nekvalitným zvukom môžu mat rôzne HW a SW príčiny.
Pri diagnostike zariadenia servisný technik komplexne preverí technické aj programové súčasti zariadenia a identifikuje presnú príčinu vašich problémov. Na základe diagnostiky s vami prekonzultujeme možnosti opravy a pripravíme cenovú ponuku za opravu zariadenia.

Certifikát o diagnostike zariadenia pre poisťovňu

V prípade, poistnej udalosti môže od vás poisťovňa vyžadovať protokol o odbornej diagnostike zariadenia.
Naši technici vám na základe kontroly technického stavu, vizuálneho stavu a celkovej funkčnosti zariadenia vypracujú protokol o realizovanej diagnostike vyžadovaný poisťovňou.

Máte záujem o viac informácií?