eGOV Pack - DATALAN
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

eGOV Pack - Otvárame moderný úrad

eGOV Pack je novinka z dielne DATALANu, ktorá dokáže zastrešiť komplexný proces digitalizácie verejnej správy. Má za cieľ zrýchliť a zefektívniť fungovanie úradov a kontakt s občanmi. Akýkoľvek úrad si tak vie bez realizácie IT projektu vyriešiť vypublikovanie elektronických služieb a formulárov. Čo aktuálne úradu trvá týždne, niekedy mesiace, sa dá pomocou eGOV Packu zvládnuť za niekoľko dní.

Hlavným prínosom eGOV Packu je spresnenie elektronickej komunikácie medzi občanmi, podnikateľmi a úradmi a vytesnenie stále sa objavujúcej papierovej agendy a agendy všeobecných podaní na úradoch. Skladá sa z viacerých samostatných modulov, ktoré sa dajú implementovať jednotlivo alebo ako balík riešení. eGOV Pack tak poskytne zákazníkovi celý proces elektronickej komunikácie od vytvorenia elektronických služieb až po ich spracovanie a odoslanie odpovede. Platforma poskytuje vyššiu mieru automatizácie a integrácií. Klient tak dostane účinný nástroj vďaka ktorému dokáže zrýchliť a zefektívniť svoju agendu.

Výhody:

  • Prispôsobenie prostrediu úradu
  • Kombinácia vhodných produktov
  • Nezávislosť na agende
  • Použitie hotových produktov
  • Skrátenie implementácie
  • Rozširovanie v rukách zákazníka

eGOV Pack je určený pre všetky inštitúcie, orgány verejnej moci a úrady, ktoré komunikujú s občanmi, podnikateľmi a inými úradmi. Môže byť však zaujímavým riešením aj pre inštitúcie mimo verejnej správy, napríklad pre veľkých integrátorov, ktorí si môžu jednotlivé časti tohto systému bez problémov implementovať.


Platforma je vyskladaná z viacerých modulov a slúži ako nadstavba k dnešnej elektronizácii úradov.

Nosnou a kľúčovou časťou celého eGOV Packu sú:

Medzi podporné moduly patria:

Očakávaným komunikačným prvkom moderného úradu je mobilný telefón. Za predpokladu fungovania centrálneho komponentu Mobile ID budú všetky elektronické služby prispôsobené aj na komunikáciu občana voči úradom práve cez mobilný telefón.

V mobilnom riešení je na výber viac ako 15 služieb

Všeobecné – aktuality, notifikácie, podnety, ankety, dôležité kontakty, otváracie hodiny, návody, online noviny, úradná tabuľa…

Agendové – zber odpadu, verejná doprava, parkovanie…

Referencie

Máte záujem o viac informácií?

Táto stránka nie je optimalizovaná pre Internet Expolrer a nemusí fungovať správne.
Odporúčame použiť modernejší prehliadač.